środa, 14 listopada 2012

R.6

I co chłopczyk czy dziewczynka?-spytałam podekscytowana i stanęłam koło niej. A ona uśmiechnęła się i ...
Dziewczynka!- krzyknęła a ja ją przytuliłam i dałam buziaka w polika .
Jak ją nazwiesz? - spytałam a ona zrobiła zamyśloną minę i po chwili odparła.
Jeszcze nie wiem .... Ale TY będziesz mogła ją nazwać jeśli chcesz - a ja pisnęłam i klasnęłam w dłonie a mama się zaśmiała i poszłyśmy do auta . Wsiadłyśmy i odjechałyśmy , mama włączyła radio i akurat leciała piosenka Little Things taaak ich nowa piosenka ... westchnęłam a mama spojrzała się na mnie bo i tak stałyśmy w korku do miasta bo mama chciała jechać na zakupy w centrum handlowym....
Co jest córciu?- spytała  a ja znów westchnęłam ...
Miałaś kiedyś tak że zakochałaś się w jednym chłopaku ale jego kolega się w tobie podkochuje , i po jakimś czasie obaj ci się podobają?- spytałam cicho z nadzieją że to nie usłyszy ,ale ona wtedy wyłączyła radio i zrobiła zamyśloną minę . Korek właśnie ruszył więc na pewno porozmawiamy sobie w domu... po paru minutach dojechałyśmy do centrum handlowego. Byłyśmy tam od 17:32 do 20:46 ;D moja mama to zakupoholiczka .... Miałam mnóstwo stroi kąpielowych,bluzek z krótkim rękawem,szortów,bluzek z rękawem 3/4 i kilka klapek. Miałam paszport więc chyba wszystko na jutro mam.... Gdy dojechałyśmy to wysiadłyśmy z auta całe obładowane i powoli poszłyśmy do domu i skierowałyśmy się do naszych pokoi wpakować to do walizek . Po godzinie upychania tego do walizek lekko zmachana skierowałam się do pokoju muzycznego . Przysiadłam przy pianinie i położyłam palce na klawiszach... Po chwili zerwałam się z miejsca i poleciałam do pokoju po mój zeszyt z piosenkami . Gdy weszłam do pokoju podeszłam do łóżka i spod poduchy wyciągnęłam mój zeszyt. Wzięłam go i poszłam powoli do PM (pokoju muzycznego) ,siadłam znowu przy pianinie i otworzyłam na nutach . Po chwili już zaczęłam grać Moments najbardziej przyłożyłam się do solówki Nialla. Gdy już byłam trochę po połowię piosenki zabrzęczał mi telefon w kieszeni więc przerwałam granie i wyciągnęłam telefon z kieszeni i pisze że dzwoni Niall  odebrać czy nie odebrać.... nie odbiorę! gdy przestał dzwonić szybko wyłączyłam telefon... I zeszłam na dół i poszłam do kuchni zrobić sobie herbatę . I w kuchni zobaczyłam Mamę która właśnie nastawiała czajnik.
Ja bym prosiła o herbatę moją ulubioną. - powiedziałam przygaszona i siadłam przy stole mama kiwnęła głową i wyjęła 2 szklanki jedną zieloną z koniczynką  a drugą białą w czarne paski.... Akurat musiała wybrać te! - pomyślałam sobie. Po 7 może mniej minutach woda się zagotowała i mama zdążyła zrobić jeszcze cały duży talerz kanapek.... Zalała herbaty i posłodziła 2 łyżeczkami , postawiła przede mną talerz z kanapkami i herbatę . Znów zadałam jej to pytanie...
Miałaś kiedyś tak że zakochałaś się w jednym chłopaku ale jego kolega się w tobie podkochuje , i po jakimś czasie obaj ci się podobają?- a ona znów się zamyśliła .
Niestety nie kochanie.... - spojrzała na mnie smutno - na pewno to bardzo przeżywasz....-pogłaskała mnie po dłoni .
No trochę ... Czuję się rozdarta ... Pamiętasz kiedy wyszłam z domu?? wtedy z Louisem wyszłam do kina ... Ale powiedziałam mu że idziemy do kina jako przyjaciele a jak mnie odprowadzał to mnie ... POCAŁOWAŁ! i dałam mu liścia.... i teraz trochę żałuje że mu przywaliłam i jeszcze podoba mi się Niall! tak ten blondyn. Nie wiem którego mam  wybrać. Eh i dlatego ci zaproponowałam żebyśmy pojechały na wakacje do babci żebym mogła przez chwilę o tym problemie zapomnieć.- co chwila przerywałam biorąc łyka herbaty lub gryząc kanapkę ,mama wysłuchała mnie w milczeniu i po chwili siadła obok i mnie przytuliła.
Chcesz uciec od problemu... nie martw się. Kupiłam tam dom ciut mniejszy od tego i ładniejszy . I tak będziesz mogła zabrać swoje 3 gitary... - i uśmiechnięta pobiegłam do p.m ( pokoju muzycznego ) i spakowałam do futerałów moje 3 gitary . Spojrzałam na zegar wybiła 22 więc westchnęłam i podreptałam do pokoju . Gdy weszłam do pokoju wzięłam pidżamę i skierowałam się do (mojej) łazienki . Wzięłam długi prysznic nucąc Moments bo znałam ją na pamięć . Umyłam włosy , przebrałam się w pidżamę i poszłam spać i od razu zasnęłam .

*Rano*


wstałam o 6 z mojego wygodnego łóżka i od razu skierowałam się do szafy i pierwsze pytanie padło w mojej głowię" w co mam się ubrać?! " przegrzebałam pół szafy zanim znalazłam ten komplecik szczęśliwa poleciałam do łazienki i wzięłam szybki prysznic , przebrałam się w komplet, lekki make up , kok i byłam gotowa . Poszłam do pokoju muzycznego i wzięłam moją czarną gitarę i zeszyt z tekstami , Zeszłam na dół i zjadłam razem z mamą pyszne śniadanie ( zrobione przez nią : D ) . Mama powiedziała że mnie podwiezie i przywiezie tylko mam do niej dryndnąć. Założyłam szpilki , wzięłam gitarę i zeszycik do ręki i założyłam żakiecik, wyszłyśmy z domu i zapakowałyśmy się do auta wcześniej czyli o 7:33 bo o 8 mam próbę generalną. Po 10 około min dojechaliśmy do szkoły .
Powodzenia córciu powal ich na nogi to wtedy pójdziesz na studia muzycznę - i się zaśmiała a ja wyszłam z auta i jej pomachałam . Mama odjechała i ja westchnęłam głośno , przełożyłam gitarę przez ramię , zeszyt w ręku i powoli podążyłam do szkoły i gdy już tam weszłam poszłam szybko na salę gimnastyczną żeby nastroić gitarę przed próbą bo zostało mi 10 minut więc jak najszybciej mogłam pobiegłam na szpilkach . Po chwili weszłam na ładnie przystrojoną salę gimnastyczną i co zepsuć musiało mi akurat humor? całą paczka 1D .... Właśnie kończyli swoją próbę więc ja z godnością ich wyminęłam gdy oni właśnie wychodzili. Podeszłam do miejsca w którym było podwyższenie tak jakby mała scena. Otworzyłam zeszyt i jeszcze raz sprawdziłam tekst dla przypomnienia. Ale zaświtała mi myśl przecież mogę zaśpiewać Taken właśnie wchodziła pani dyrektor żeby zobaczyć jak sobie radzę.
Proszę pani a mogła bym zaśpiewać " Taken " ?- spytałam błagającym głosem 
Jasne że tak przecież ty wybierasz - i się uśmiechnęła i siadła przy stole dla niej i gości .
To mi zaśpiewaj pięknie.- i puściła mi oczko. A ja z uśmiechem zaczęłam grać i nie zauważyłam że Niall stoi oparty o drzwi i patrzy na mnie smutnym wzrokiem. Gdy skończyłam pani dyrektor biła mi brawo a ja się zarumieniłam.
Przecież to nic takiego nie musi pani bić brawo... - powiedziałam zawstydzona i nawet nie zauważyłam że Niall poszedł.
Niall a tobie jak się podobało? -i pani dyrektor się odwróciła ale go nie zobaczyła. Zdziwiło to mnie trochę....
Weszłam na scene i siadłam na krześle i stroiłam gitarę i zanim się obejrzałam za 5 minut miało się zacząć zakończenie roku szkolnego . Siadłam w pierwszym rzędzie , i po chwili całą sala gimnastyczna wypełniła się uczniami szkoły... Pani dyrektor wygłosiła mowę ( długą! ) potem goście, burmistrz miasta , jakaś baba i po tym  miał wystąpić nasz słynny boys bend. I po chwili znaleźli się oni na scenie i ogłosili że zaśpiewają tylko 3 piosenki.  Najpierw zaśpiewali Wat Makes You Beautiful , potem One Thing i na końcu Little Things ,Po tem zeszli ze sceny i siedli po drugiej stronie mojego rzędu. Pani dyrektor stanęła koło stołu dla gości .
A teraz , zaśpiewa dla was przyszła piosenkarka .... Pamela Whesley !- i ludzie zaczeli bić brawo i wstałam powoli trzymałam na razie gitarę w ręku . Weszłam na tą scenę siadłam na krześle westchnęłam w głuchej ciszy. postawili mi mikrofon i zaczęłam grać ... 

Now that you can't have me
You suddenly want me
Now that I'm with somebody else
You tell me you love me
I slept on your doorstep
Begging for one chance
Now that I finally moved on
You say that you missed me all along

Who do you think you are
Who do you think I am
You only loved to see me breaking
You only want me cause I'm taken
You don't really want my heart
No, you just like to know you can
Still be the one who gets it breaking
You only want me when I'm taken

You're messing with my head
Girl that's what you do best
Saying there's nothing you won't do
To get me to say yes
You're impossible to resist
But I wouldn't bet your heart on it
It's like I'm finally awake
And you're just a beautiful mistake

Who do you think you are
Who do you think I am
You only loved to see me breaking
You only want me cause I'm taken
You don't really want my heart
No, you just like to know you can
Still be the one who gets it breaking
You only want me when I'm taken

Thank you for showing me
Who you are underneath
Thank you I don't need
Another heartless misery
You think I'm doing this to make you jealous
And I know that you hate to hear this
But this is not about you anymore

Who do you think you are
Who do you think I am
You only loved to see me breaking
You only want me cause I'm taken
You don't really want my heart
No, you just like to know you can
Still be the one who gets it breaking
You only want me when I'm taken

Now that you can't have me
You suddenly want me...

I wszyscy zaczęli mi bić brawo ... Wstałam i ukłoniłam się i siadłam na swoim miejscu. Pani dyrektor ogłosiła że można już iść po dyplomy. Wszyscy wstali i poszli po dyplomy łącznie ze mną. Odebrałam dyplom i wyszłam ze szkoły i stanęłam na parkingu ... wyciągnęłam z kieszeni mojego iPhona i puściłam sygnał mamię , przysłała mi sms za 5 minut będę . ;*  westchnęłam i siadłam na ławce i popatrzyłam na mój dyplom .... Z czerwonym pakiem! od góry do dołu 5! Ale jestem szczęśliwa. Pewnie mama też będzie . ;] Patrzyłam na mój dyplom dopóki ktoś nie dotknął mojego ramienia przestraszyłam się i podskoczyłam. spojrzałam w bok i zobaczyłam Nialla westchnęłam i spojrzałam złą na niego .
Mogłam zawału dostać ! czy ty myślisz ?! nie bo poco?- wstałam bo akurat mama przyjechała poprawiłam gitarę na ramieniu . 
Wybaczysz?- krzyknął gdy podeszłam do auta 
Nie zobaczymy się długo ! - odkrzyknęłam a on zrobił zdziwioną minę .I powiedziałam do mamy żeby ruszała bo się zaraz popłaczę.... 


___________________________________
Jak mi wyszło ;).?? podoba się ? siedziałam nad tym 3 dni! prawie... ;D już szukam zdjęcia dla siostry Pameli i nie powiem wam co będzie w następnym rozdziale ;D . 
Baju baju ♥ ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz