sobota, 24 listopada 2012

R.8

Gdy już wychodziłyśmy z mamą z samolotu pożegnałyśmy się z Melodii i Jej mamą . Dowiedziałyśmy się też że mieszkamy koło siebie czyli będziemy sąsiadkami .Poszłyśmy z mamą odebrać bagaże mi to szubko poszło ale mamię trochę wolniej... Potem stanęłyśmy przed lotniskiem na parkingu i mama zadzwoniła do Babci Alinki żeby przyjechała po nas bo miała niedaleko lotniska .
Mamo? a będę mogła od razu iść się położyć po kolacji a nie po naszym oglądaniu z zdjęć? jestem padnięta...-powiedziałam jej prawdę bo jest już 19:33 bo zawsze jak przyjeżdżamy do babci pierwszego dnia po kolacji oglądamy zdjęcia z wcześniejszych wakacji i nagrania z wakacyjnego dzieciństwa mojego .
Jasne słonko...-pogłaskała mnie po policzku . Po chwili podjechało zielone auto mojej babci i Babcia wyszła z auta .
Cześć Pamuś! - i przytuliła mnie .
Cześć babciu Alinko!- puściła mnie i przytuliła moją mamę po chwili zapakowałyśmy do auta walizki i wsiadłyśmy ja na tylnym siedzeniu a mama z strony pasażera i oczywiście babcia prowadziła. Włożyłam słuchawki do uszu i puściłam sobie listę piosenek Adele... Po chwili zaparkowałyśmy koło babci domu .
Babciu i mamą ja lecę jeszcze na chwilę pochodzić po plaży ...! -zawołałam i wzięłam szybko walizkę i pośpieszyłam je żebyśmy szybko weszły do domu. Postawiłam walizkę w przejściu i poleciałam na plaże bo babcia mieszkała koło plaży . Zdjęłam trampki i szłam po ciepłym piasku boso... Super uczucie ... Spojrzałam na słońce akurat już pojawił się zachód słońca ... Kogo wybrać?? Nagle przyszły mnie myśli o  Niall'u i Louisie .... Wyobraziłam sobie mnie i Nialla.... hmm musiał by być brunetem ale on nie chce być brunetem a do mnie brunet by pasował... Westchnęłam i założyłam trampki i ruszyłam do domu bo robiło się chłodno ... Szłam i myślałam Niall jest taki ... słodki i zabawny ... Louis  romantyczny.... O rzesz! nie wiem ... najlepiej jak o nich zapomnę. Doszłam do domu i gdy otworzyłam drzwi poczułam zapach kurczaka Mmm ...
Babciu dziś kurczak na kolacje??-spytałam gdy zdejmowałam trampki i wzięłam moje 2 walizki i wtargałam je do mojego pokoju ( na szczęście jest na dole ) .
Tak! z sałatką ! - krzyknęła z kuchni . Uśmiechnęłam się do siebie i zaczęłam wypakowywać moje walizki. po 30 minutach skończyłam i spojrzałam na zegarek . 20:22. Ziewnęłam i wyszłam z pokoju do kuchni i zobaczyłam jak babcia już układała miski na stole .
O cześć Pamka ... Chodź ułóż sztućce a ja idę wołać Sam - ( Sam tak nazywa się moja mama ) Ja kiwnęłam głową i zaczęłam i po 3 lub mniej minutach już skończyłam i wszyscy ( łącznie z psem babci ).
Babciu ? a co ze szczeniakami? gdzie je trzymasz? bo jak w wakacje tamte przecież na końcu kiedy musiałam wyjeżdzać się oszczeniła prawda?- spytałam a babcia się zaśmiała .
Są z tyłu domu mają kilka bud na każdej są imiona jest ich 4 - uśmiechnęła się babcia a ja szybko zjadłam podziękowałam za kolacje i poleciałam do pokoju po pidżamę żeby pójść do łazienki .Wzięłam moją za dużą bluzkę z napisem free hugs , krótkie spodenki, skarpetki w paski granatowe ( do pasującej koszulki bo bluzka jest granatowa z białym napisem) i kosmetyczk . Wolnym krokiem skierowałam się do łazienki i wzięłam prysznic , umyłam włosy i spięłam je w niechlujnego koka .  Wyszłam z łazienki i skierowałam się do  mojego pokoju . Weszłam i od razu padłam na łóżko zmęczona, po chwili już powieki mi opadły...



____________________________________________________


Ciężko było ale napisałam! wiem jak długo na niego czekaliście ale miałam pełno nauki... przepraszam was  że taki krótki myślę że mi wybaczycie... (:

Baju baju ♥...

3 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster Award. Więcej informacji u mnie: http://you-slow-it-down.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam cały Twój blog od deski do deski w dwa dni, bardzo mi się spodobał i na pewno będę czytać dalej ;) Pamela jest naprawdę w trudnej sytuacji, zobaczymy co Twoja wyobraźnia wymyśli :D W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://mystory-with-onedirection.blogspot.com/
    Pozdrawiam: Aga ;) xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje że zajęłaś swój czas czytaniem mojego opowiadania . Mam na dzieje że cię nie zawiodę ;) jutro gdzieś o 16-19 będzie rozdział ;) Potem się zbiorę w kupę i przeczytam twoje opowiadanie (: .

      Korni ♥ .

      Usuń